Tuesday, December 10, 2013

SAYA DHILA...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera pembaca budiman sekalian...
Salam Perkenalan dari saya sekeluarga...

Ramai yang bertanya kepada saya, kenapa join MLM SHAKLEE ini sedangkan saya adalah seorang yang paling benci dengan MLM. Biasanya, kawan-kawan atau saudara mara yang join MLM akan ajak saya join network mereka. Sebelum mereka ajak saya lebih jauh, saya tanya dulu " Ni MLM kan? Taknaklah aku, kn buat sale, cari donline, kena maintain...susahlah. aku pun bukan kenal orang sangat. Lagi pulak tak reti nak buat sale...huh, lagi tak syok! " Itu titik noktah saya kepada biz MLM

Pertemuan dan cinta pandang pertama dengan SHAKLEE ini adalah disebabkan seorang kawan...memperkenalkan produk-produk SHAKLEE kepada saya, sentiasa berkongsi tentang kebaikan dan ke"menjadian" produk ni, marketing plan yang hebat dan supporting group yang tidak pernah meninggalkan kita berjuang sendirian!
 Rezeki Tuhan Maha Luas...

Selain suami yang menjadi pendorong utama (banyak tolong tengok keperluan anak bila mama sibuk berFB dan berBlog..hehehe), umi dan abah juga saya jadikan sebagai pembakar semangat saya untuk terus berjaya dalam biz ini...Tanpa doa dan restu ibubapa siapalah kita di dunia...





Bersama teman-teman seperjuangan :-



_____________________________________________________________

Ingin sertai saya mengembara ke dunia SHAKLEE yang penuh magis ini, jom PM segera atau boleh hubungi saya di 011 2805 0042 (DHILA SHAFIE)




No comments:

Post a Comment